Drept Penal

Dreptul penal este unul dintre domeniile importante în care oferim servicii juridice integrate. In materia drept penal societatea noastră oferă asistență juridică și reprezentare persoanelor fizice și persoanelor juridice. Aparam drepturile clientilor nostri, indiferent de calitatea pe care acestia o dețin în dosar. Clientul nostru poate fi suspect, inculpat, persoană vătămată, parte civilă sau parte responsabilă civilmente. Reprezentarea o facem in fata tuturor unităților de parchet și la nivelul tuturor instanțelor de judecată de pe teritoriul României.

Asigurăm asistența juridică si reprezentare în dosare privind infractiuni prevăzute de Codul penal, precum și legi speciale. Dintre acestea amintim câteva:

• Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale.
  • Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale
  • Legea nr. 78/2000 privind prevenirea, descoperirea şi sancţionarea faptelor de corupţie
  • Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor
  • Legea nr. 86/2006 privind Codul vamal, ş.a.

O ramura importantă în care activăm în cadrul dreptului penal este aceea a dreptului penal al afacerilor, în fața tuturor unităților de Parchet. Fie că acestea sunt pe lângă judecătorii sau Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, incluzând totodată structurile specializate. Este vorba de Direcția Națională Anticorupție și Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism, la toate nivelele teritoriale, și în faza de judecată în fața instanțelor de judecată din România.
Echipa noastră, prin experiența acumulată, prezintă garanția realizării unei apărări calificate, prompte și oneste, în raport de particularitățile fiecărei spețe care ne este încredințată, asigurându-ne că drepturile clienților noști sunt respectate și beneficiază de un proces echitabil.

Experienta noastra te poate ajuta

Programeaza acum prima vizita